Smelly Cat

Haku vagyok, hódoljatok!

Facebook

 

Képek

Vajon a macskád meg akar ölni?

Is your cat plotting to kill you?

Az agresszor

2010.11.17. 19:37 | NyElvíra | Szólj hozzá!

2009. ősz

Haku már teljesen felépült, és a szemére is egeszén jól lát. Sajnos az első hónapok küzdelmei miatt nagyon elnézo vagyok vele, és ezt ő pontosan jól tudja, és természetesen ki is használja.
Amikor hazaérek már az ajtóban vár, ilyenkor van egy fél percem, amikor lehet simogatni. Ezt hamar megunja es követeli a vacsorát..Ezt gyorsan megeszi, és ekkor kezdődik neki a játék, nekem a kivégzés.
Bár még nagyon pici, a körmei és a fogai nagyon élesek, és mivel én neveltem, én vagyok a játszópajtása is. A kezem úgy néz ki, mintha egy szögesdrótos táskában nyúlkáltam volna, de nem keveset.
Múltkor meglátogatott bennunket Réka és Tamás, Haku keresztszülei, mert neki olyan is van. Az nagyon jó volt, mert egyszerre hárman játszottunk vele:) Haku is nagyon élvezte. Nagyjából 2 óran keresztül labdáztunk, egereztünk, amikor hihetetlen hisztibe kezdett. Először nem tudtuk, hogy mi a baja, de aztán rájöttunk, hogy már nagyon elfáradt, csak annyira jó a játék, hogy nem akarja abbahagyni:)
A vendégeink el is mentek, Haku pedig két napig aludt utána. Azt hiszem, máskor is csinálok ilyen programot!:)

A bejegyzés trackback címe:

https://smellycat.blog.hu/api/trackback/id/tr102456964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása