Smelly Cat

Haku vagyok, hódoljatok!

Facebook

 

Képek

Vajon a macskád meg akar ölni?

Is your cat plotting to kill you?

Újabb gondok

2010.11.17. 20:47 | NyElvíra | Szólj hozzá!

2010 tavasz
 

Teltek-múltak a napok, Haku szépen nőtt, egyre rosszabb es hisztisebb lett. Az egyik reggel egy kis sebet láttam meg a hátán. Gondoltam, biztosan lehorzsolta valahol, nem aggódtam. De mire este hazaértem, egy hatalmas seb volt mar rajta, amit folyton kapart, és közben sírt..
Nagyon megijedtem, azonnal rohantunk Józsihoz. Teljes hálós ruhát kapott, antibiotikumos szurit a bőre alá, és megint majdnem minden nap mennünk kellett. A szorgos kezelésnek köszönhetően gyógyulgatott a seb, de Haku mindig kikaparta. Ekkor felmeruüt Józsiban, hogy lehet, hogy macskaaidses is Haku.
Megcsináltuk a vértesztet, és sajnos beigazolódott a gyanú, Haku FIV+.
Ez a betegség - hasonlóan az emberekhez - immungyengeséget okoz, és testnedvekkel terjed. Fontos, hogy az emberre nem veszélyes, viszont nagyon oda kell figyelni, hogy mit eszik, nehogy elkapjon valamilyen betegséget, mert abból csak nagyon lassan gyógyul meg.
Így most immunerősítőt kap, ezüstkolloidos vizet iszik és bőr/szőrtápláló vitamint szed.
Szóval van egy félszemű, aides és mindemellett rendkívül rossz cicám, de imádom:)

A bejegyzés trackback címe:

https://smellycat.blog.hu/api/trackback/id/tr292456986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása